RRIIINNNGGSS

idag så va jag i skolan och hatade det, vill verkligen INTE vara på skolan!!!!

 

sen så var det iaf brännboll på idrotten vilket va kul förutom när jag visade hla klassen vilken idiot jag är.aja

 

det va stekhett så jag och några tjejer från klassen knallade ner till stan och käka glass sedan kom johan och jag gick och köpte 2 ringar =D

 

sedan åkte vi till birsta och blev fet på IKEA mat och så letade jag efter en present till sandra och jag har hittat en del av den det kommer bli awwsomee =D

 

ringarna:

Kommentarer
Postat av: Josefine Dior

Vart köpte du dom? speciellt den till vänster? D:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test