vilken underbar morgon

Hej!
ska snart till skolan.... men har inget att göra, är redan klar! innan bussen! woho!
haha ja, jag älskar att fjanta mig framför webbkameror, så det är väll det jag har gjort för att döda tid.. hehe^^
trodde jag köpte ett hudfärgat läppstift igår på rea.. det va de inte, den va typ illamående gul färgad =(
låt håret vila, låt håret vila =D
vanilla coke<33
bra johanna! visa baksidan du så alla kan se hur mycket kalorier osv som finns i en vanilla coke burk!
blööööjaa va jag har tråkigt.. kanske man ska gå till skolan ÄNNU tidigare.. börjar om 1 timme !

Kommentarer
Postat av: amanda

Sluta inte blogga!:) i love yr blog

2010-03-27 @ 20:29:42
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test