STOR VARNING

STOR VARNING!

använd EJ fet kräm under ögonen, (t ex idomin, locobase osv) FÖR det gör så det fastnar under huden och ger dig stora onödigt påsar!

Olyckligtvis viste inte jag deta några år sen så jag smörjde in där och vid kinderna för där va jag torr, NU får jag reda på varför jag har påsar under ögonen HELA tiden och det är rikigt fult och jag är jätte sur på mig själv och lär ta bort med laser när jag är rik (12 000kr!) 

så för guds skull, smörj INTE in fet kräm under ögonen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: J o n a s

Men om man smörjer det på kinderna får man typ

fylligare kindben då? :O:D



/Svar/ hihi tack så mycket ^^

2010-03-07 @ 12:46:07
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test