snowboard = blåmärken

Hej!
har inte kunnat blogga nått idag eftersom hela familjen åkte iväg o åkte slalom/bräda.
eller, jag åkte bräda alla andra åkte slalom, IAF, det här är mitt 3e år tror jag och det lika bra fast, snön va skiittt hård så jag ramlade as hårt och har blåmärken på skinkan haha ;(

 

men det är kul annars, när man inte ramlar ;P
och såklart så när man sätter världens klumpigaste tjej på en bräda vid ett staket där det går helt utförs under så, är det ganska uppenbart att hon åker ner i den och hänger i räcket/staketet. HAHA  ;D mamma skattar fortfarande åt det men sa att jag såg ut som en akrobat när jag kom upp igen haha :D

 

det här är ganska ointressant, jag vet, men jag har inte så mycket mer att komma mer förutom att jag ska äta majsschnitslar(?) nu mmMMmmmMM sen plugga vidare till ett prov och i mårrn kanske VARA MED SEENDRA WOOHOO !!!1 har säkert inte träffats på en månad, HELT SJUKT! jaa såå jag är pepepepeppp =D

 

tjingaling!

 

 

Bräda eller skidor?
Bräda!
Skidor!
myspace layouts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test