Röka på bussen!?!+1

Förra veckan så var jag på väg hem på bussen då chauffören märker att några 96-95or bakom mig va påväg att tända en cigg, VA-BEEP- säger jag bah!

 

Helt stört fattar dom inget!? åhhh jag blev så arg ville verkligen vända mig om och slå till dom HAHA

 

inte bara för jag hatar folk som som röker, eller, ATT dom röker, och inte bara fatt dom va så sjukt unga och trodde dom va häftig men bara höll på mörda sig själv, men, altså om man röker i en buss så blire nog inga bra konsekvenser, plus, jag satt ju bakom dom, trodde dom att jag ville ha nå äckel rök och andas in eller!??

 

haha xD

 

 

töntar på hög nivå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test