oh so busy!

ojoj vad mycket som händer nu!

 

danstävlingen är ju på LÖRDAG!!1 jag är sjukt nervös, och i mårrn har jag det sista matte B provet, som jag vill ha G på så jag måste plugga till det OCH dansa ärschlet av mig för i mårrn är det nån sak som alla som tävlar ska vara på och typ "öva" till det så jag måste växla med matten och dansen så det går bra på båda, sen alla media sakerna oxå.. så sjukt stressad!

 

 

Och jag är hel svensk, 100%! jag träffade stephanie i Oman när jag va 10 för min familj flyttade ner dit och bodde där i 3 år. men det är en annan historia som jag kanske skriver om den nån annan gång..

 

har iaf smink tips på G och ett recept med bilder från när jag bakade igår, ska se om jag kan fixa det i mårrn =D

 

c ya!

Kommentarer
Postat av: sofia

Kan man fortfarande köpa grön randiga extensions?



För skulle jätte gärna vilja ha!

2010-03-25 @ 18:25:38
URL: http://patamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test