Melodifestivalen

Kollade på melodifestivalen med några familjemedlemmar och agge idag, och det bästa på hela programmet va ju när jakob i the poodles sjung mot han norsken som inte va nå bra alls :D ihhh, älskar hans röst får gåshud varje gång!

 

iaf så tycker jag att salem al fakir skulle vunnit och jag tycker att han som sjung "manboy" va äcklig och jag har aldrig känt såhär mot en låt förr, jag klarade inte av att lyssna på den! helt seriöst!! fy farao va ostig och äcklig han va! HAHA

 

jaja, men jag har fått massa nya läsare vilket jag älskar er för! fortsätt tipsa om min blogg till andra! =D

 

Vem tyckte ni va bäst/sämst?

Kommentarer
Postat av: ina

haha, jag älskade Eric saades låt!

den va helt... asbra!

2010-03-14 @ 02:43:08
URL: http://ssbsw.blogg.se/
Postat av: fanny

salem var HELT KLART bäst!

2010-03-14 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test