LOV

I MÅRR ÄR DET OFFICIELLT SPORTLOV WIEE

 

för min del iaf:D

 

wiee, då kan jag blogga mkt och jag hade tänkt göra nån video eller så på ögonbryn. =O

 

jag har nån passion för ögonbryn, för mig är dom typ "break or make" om man är skit fin men har fula ögonbryn så spelar det ingen roll för dom förstör as mkt, och om man är ful med as fina ögonbryn så blir man fin;P HAHA ja.. så jag tänkte visa lite hur man gör osv.

 

hm ja vad ska man göra idag? får hitta på nått

 

tudeluu!

 

tänkte visa mitt fina diadem med rosett i leopardmönster, matchade väldigt bra till min leopard sjal  ;D

Kommentarer
Postat av: J o n a s

/Svar/ jag tjärnar inga pengar på min blogg :P

Och min statistik är hemlig hihi ^-^

2010-03-07 @ 15:34:14
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: Coraline

Vart köpte du ditt diadem? :D

2010-03-07 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test