layouten

angående att min layout ser störd ut på vissas webbläsare
I alla webbläsare på min dator så det det ut som det ska, men när lovet är slut, så ska jag se om jag kan fixa på skolans dator, pröva öppna bloggen i google chrome eller andra webbläsare och printscreena och skicka till [email protected] så jag får se hur det ser ut.
och det är meningen att presentationen ska vara över de där arkivet och allt för jag tycker det är fult, men om ni vill ha det och tycker det är praktiskt så kan jag såklart flytta presentationen till andra sidan.
=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejj, jag har alltid (eller ah enda sen jag såg dig) beundrat din sminkning. Så det jag egentligen vill komma till är om du typ kan göra nån sån steg-för-steg för lite olika sorters sminkningar ? :D:D

2010-03-12 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test