Ice Tea

Hej,

 

som några av er redan vet så har jag och agge gjort slut.

 

Det är därför jag inte skrivit så mycket på den senaste tiden men jag ska försöka få upp det igen.

 

 


 

Köpte en Ice Tea påse som man blandar med vatten som är super god och fräsh (köpte även ett äpple, tuggumi och choklad ;)

 

ja innan det så hade jag lite skola sen dansade jag med syrran och ska ner till dansen snart igen, fast jag funderar på att skippa det

 

har inte ätit nått på typ 3 dar så jag har ingen ork alls att göra nått..

 

Men, ja, om jag inte skriver nått mer idag så får jag säga hejhej sålänge!
såhär kan man se ut efter man dansat och inte ätit nått och deppar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tog de slut? :( <3

2010-04-01 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test