I AM THE WINNER!

HEEJJJ!

 

Idag när jag kom hem sa mamma att jag måste gå och hämta ett paket från posten.

 

Jag blev fundersam och mistänkte att det var NÅN tävling av alla 498739673 jag går med i ;P men vilken!?

 

jaa så under min färd till ica så höll jag på dö av förväntan, "tänk om det är sminket, tänk om det är sminket!" sen kom tankar som de här "nee.. det är säkert nått as tråkigt blabla välj det här universitetet, du får en halsduk på köpet" men men jag gav inte upp hoppet om att jag van loréal studio secrets tävlingen, och vet ni. JAG VAN!!

 

 

IHIHIHIWAIW4TB98UWY7WNBB6Y7½!!111

 

JAG VAN:
1 läppglans
1 ögonskugga
1 foundation
1 primer
1 anti-shine primer

 

 

HELT OTROLIGT!

 

så jag ska hålla vad jag lovade dom att visa alla er produkterna och säga hur bra/dåliga dom är!

 

Så jag ska försöka få tid mellan alla träningar och plugg och göra enskilda videosar till alla sakerna =D wiihoo =D

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar väl foundation?

2010-03-17 @ 19:19:03
Postat av: ina

Vilka/vart går du med i tävlingar?

jag vill med vinna smink :o

2010-03-17 @ 23:49:36
URL: http://ssbsw.blogg.se/
Postat av: Karina T

FY VAD KUL!:D Vart tävlade du?:)

2010-03-20 @ 21:27:36
URL: http://karinat.wordpress.com/
Postat av: Anonym

vann*

2010-10-05 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test