Dans tävling den 27e!

Jahapp!

 

Då ska man tydligen tävla singel brons i söderhamn den 27/3e!

Jag va tveksam men efter att mats och min syrra inte tog nej till ett svar så blev det såhär;P
och tack gode gud att min syrra är en av dom runt 10 bästa i sverige och har tävlat mycket så hon kan lägga min koreagrafi och så.

 

Här är några videoklipp från när min syrra dansar:
Hyffsat ny video med hennes danspartner fredrik om jag minns rätt, hon tycker själv att det inte va det bästa men jag tycker det är grymt endå!


Den här är nästan 1 år gammal, men hon hade ingen nyare på när hon är på nån tävling, tänkte så ni får se hur det är att tävla =]

Kommentarer
Postat av: emelie

Men NEJ inte visste jag att du hade lagt ut detta:O:O

2010-03-08 @ 10:10:07
URL: http://fishbread.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test