Chitty <3 BOBBYS

Om du vill ha en väldigt bra hårspray men endå inte betala FÖR mkt så kan jag rekomendera "bobbys". Den är hyffad ny i affären så jag va tvungen att testa den själv!

finns bara på kicks vad jag vet.. tror 70kr

Det enda negativa med den är att den är ganska liten, jag vill ha en som jag kan ha länge, och eftersom jag använder rätt så mycket hårspray så tror jag att den itne komemr räcka så värst länge, men den är en väligt bra =)


varför är den bra då!?

frågar ni.. JO den är bra FÖÖR:

enligt mig nu! så  håller den hela dan! EFTERSOM man kan spraya hur mycket som hellst utan att det enns syns!
Det ser lika matt ut på mitt hår, vilket är det jag vill ha, och den luckat väldigt gott också =D

när du sprayat så är det först klibbigt, sen torkar det och så syns det knappt att du sprayat!

innan jag kökpte den tänkte jag se om nån annan blogg hade skrivit om den, men det va inte så många och de dom hade skrivit va att håret blev glansigt och fint, men jag vill inte ha glansigt och fint tänkte jag.. men jag va endå nyfiken på den och den kanske bara inte blev så glansig på mitt hår eftersom jag har ganska slitet? vem vet, bra är den i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test