angående massa saker

Jag vet att det finns längre naglar än så, vem känner inte igen den här bruden lix?:

 

men det är ganska orealistiskt, för mig iaf och jag vill absolut inte ha sånna naglar, men naglarna på bilden va ju mer typ, tänk om man hade sånna vad mycket man skulle kunna göra då.

 

Och, förlåt mig för min stavning, ni ska veta hur dålig jag är irl, utan dator och google. Jag kollar upp as många ord bara för att INTE stava fel, men när man är helt fylld av lycka och är stressad för dansen, så kan man missa nått ord.

 

Känns inte så kul att varje gång man får en kommentar så är det nått klagomål. (inte alla då såklart, finns några få som är super söta!)
är dom flesta som läser min blogg haters eller? jag börjar undra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test