Nu får det vara nog!

Nu är det såhär, att om ni stör er på min stavning behöver ni inte läsa min blogg!
Då kan ni ju läsa Kissies istället..
Ursäkta om jag någon form utav dyslexi eller bara inte är super duktig på att
stava, det ända jag gör när jag får kritik om min stavning är att le och
försöka förbättra mig. Men när det kommer gång på gång så blir jag less, för det är
inte så enkelt att helt plötsligt stava helt rätt alla gånger.
PS. Gabriella, när har jag skrivit något på engelska?

Till er alla andra underbara läsare så kommer ni troligtvis få några vackra videos från
idag antingen på torsdag eller fredag! =D
Peas Out!

Kommentarer
Postat av: Elin

Eh, typ nyss skrev du det eller försökte skriva "Peace out" .

Engelskan då.

2010-06-23 @ 00:01:07
Postat av: Anonym

vadå ? vrf haru svårt o skriva :o är du inte helsvenk? HÖHÖ =)

2010-06-23 @ 00:24:59
URL: http://beexi.blogg.se/
Postat av: Fanny

Till Elin: Men snälla, du förstår väl att hon är oseriös? Hon är bra på engelska.

2010-06-23 @ 01:08:32
Postat av: T

men ofta alla gör så himla stor grej utav det, det är bara små stavningsfel det gör vell alla? bloggen är bra och de går att allt, dom som inte kan läsa bloggen för några enstaka stavfel borde ju träna upp och kunna läsa sånt med,



vafan sluta vara så omogna, alla stavar fel då och då?

2010-06-23 @ 10:35:38
Postat av: CC

Ää. Chitty skit i vad dom säger.

Men.. du kan ju då alltid bara radera om det kommer nån löjlig kommentar!

Fortsätt skriv du :D Alltid roligt att läsa.

2010-06-23 @ 16:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test