Mobil!

jag ska köpa en mobil snart men jag vet inte vilken!
hjälp!
iPhone 3GS, dyr!


Nokia N97 mini Gold edition
helt sjukt snygg! guld altså! hallå!!! =D   men sjukt dyr! typ 6500kr!

Nokia 5530 XpressMusic

bra pris, 2000kr.
bra pekskärm och musikmobil =D

Nokia 5230

Billig 1500kr.
as fränt med gult! =D lär va bra, vet inte så mycket.

Sony Ericsson, Vivaz Pro
Okej pris, mellan 3000-5000. Tangentbord och pekskärm, vilket är det jag vill ha =D verkar va rätt bra annars också =D

Sony Ericsson Xperia X2
okej pris mellan 4000-6000. Tangentbord och pekskärm, as bra kamera.


Kommentarer
Postat av: ..

varför inte bara vänta tills iPhone 4 kommer, den ska typ komma i juli

2010-06-26 @ 14:22:59
Postat av: yamapi @ ec/bdb

jag har precis fått sony ericsson vivaz pro, eller jag fick den för två veckor sedan!

är lite orolig att den kommer gå i sönder osv.. för många säger det om den. den har inte jättebra rykte om systemvaran om man säger så.

men annars ÄLSKAR JAG DEN SÅ JÄVLA MYCKET AAAH!

så himla bra, men det är lite svårt i början att förstå hur man ska göra hjärtan i sms lol, får typ kopiera andras hjärtan sen klistra in hahaha xD men ja, tycker du borde köpa den, ihpone eller den guldiga ''sidekicken''!



btw, jag älskar din blogg, är inne på den och ser om du uppdaterat ungefär tre gånger om dagen haha. jag tycker du är jätteduktig och verkar jätte trevlig.

galet duktig på att sminka också!

2010-06-26 @ 17:46:41
URL: http://gabriellaink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test