Lite enklare

Har tagigt bort sidebaren och länksaken bara för jag inte orkade fixa så det skulle passa ALLA webbläsare och datorer ;D

 

Idag har jag fixat klart mitt personliga brev och CV till min jobbintervju som jag ska ha i mårrn om sommarjobb, jag vet fett sent meeen bättre sent än aldrig?

 

Ska också städa lite, baby ska komma hit och så ska jag äta mer tårta och så ska jag tvinga pappa att skaffa illustrator till min dator så jag kan börja göra Dorions logga ;D
haha härlig sommarbild från förra året, ska träna som bara den på att göra "toetouch" nu, jag kan göra på trampolin men jag måste kunna göra det på golv också! :@ MÅSTE! ;D haha
toe touch!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ha håret som du hade förut? du ser mke bättre ut i det. d et du har nu serdu as ful ut i

2010-06-14 @ 18:46:00
Postat av: Karl Jansson

Hej!Jag har nyss startar en ny bloggtävling där du har chansen att vinna ett valfritt smycke från Smycken4u. Jag har kollat på din blogg och sett att den skulle passa bra för att vara med och jag erbjuder därför dig att ta del av tävlingen. Besök därför gärna min sida http://karlekenssprak.se/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-smycken4u-se för mer information :D



MVH Karl Jansson från karlekenssprak.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test