Gatufesten dag 2

Igår vare gatufesten for real första dagen ;D
hade as kul även fast det bara va europe jag lyssnade på ;D
haha wiiiiee =D=D fett kul, fett bra! =D
hahaha xD
awsomeeeeeeeeeeeeeeeeh!
(vågar inte ladda upp alla bilder, så det blir dom kassa som man inte ser nått på ;D)
mischa, jenZ, och fredrik äter langos! =D
sen vart det kent och johan fick för sig att vi skulle stå längst fram, och när vi stog där märkte vi hur det inte va så kul, så då gick alla förutom jag och johan, jaa så stog vi där några låtar sen blev jag sjukt mosad och varm så det va inte värt det eftersom jag aldrig lyssnat på kent lix XD så vi gick ut lite sen blalbalba, det va den kvällen, =D
tack alla ni ;D<3
IDAG BLIRE BÄTTRE! OCH PÅ LÖRDAG! WOHO PEPPP!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik från skåne

Haha va fein jag blev! Tkr nästan du borde skicka lite bilder till mig :D

2010-08-01 @ 13:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test