jobbigt

Jag och johan gjode slut för ja.. kanske en vecka sen egentligen, och det va för jag kan inte vara i en relation just nu.. känns som att.. jag inte har kontroll över mig själv..jag har typ "tappat bort mig själv" eller vad jag nu ska säga XD så jag känner att jag måste fokusera på mig själv och typ finna lugnet igen innan jag kan tänka på nån annan. eftersom kärlek är att sätta nån annan framför en själv, och jag kan inte göra det just nu. jag vet inte ens vad jag vill.

 

om du känner/känt såhär kan du gärna dela med dig för jag känner ingen som kan förstå mig. så jag känner mig grymt ensam och depp just nu:/

 

det blev fel från början kan man säga, jag blev ihop med johan 3-4 veckor efter jag gjorde slut med agge, som jag hade varit med i 2 år. och jag hade bara känt johan i 2 veckor innan vi blev ihop. så jag är helt förvirrad och snurrig i hjärnan och känner att jag måste vila. ja jag gjorde mistag, jag har gjort många mistag och jag vet inte längre vad jag vill med mig själv. därför är det slut.
(så nu vet ni som snackar strunt om mig, sanningen, så ni inte går runt och hittar på lögner om vrf det tog slut den här gången)

 

:'(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har varit med om samma, du får gärna mejla mig omdu vill prata.

2010-08-04 @ 23:47:32
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/
Postat av: fanny höglund

förstår dig till hundra procent!

2010-08-04 @ 23:56:30
URL: http://fannysnapshot.blogg.se/
Postat av: Mel

vet precis hur det känns, det är så himmla jobbigt att man inte vet vart man har sig själv att man inte vet vem man egentligen är, jag försöker själv att hitta mig själv just nu men går inte så bra. är så himmla förvirrad.. du får gärna maila om du vill prata eller så :)

2010-08-05 @ 00:19:51
Postat av: Lollo

Don't worry Johanna, jag har insett att singellivet är det ultimata! (JAG?! Kan du fatta?! JAG?!!!) :)<3

2010-08-05 @ 15:54:48
URL: http://noisywords.blogg.se/
Postat av: Jennie Gullberg

Tänkte egentligen inte kommentera för ja tänkte att de ändå skulle kvitta.. Men när ja kom till slutet :o

Jag har PRECIS samma problem...



Jag gjorde nyss slut med min pojkvän och vi hade oxå varit tillsammans i 2 år - såå extremt lång tid "/

Jag tänkte vänta med ännu ett förhållande tills ja visste vad ja egentligen ville för mej själv, att få tid att hitta mej själv..

Dock råkade ja hitta en en månad senare, så nu efter ett par veckor in i de här förhållandet sitter jag här nu och vet inte vad ja ska ta mej till.. Har ångest, är extremt ledsen och önskar mest av allt att det fanns en rewind knapp att trycka på någonstans, eller bara Pausa allt tills ja känner mej redo...



Så jag vet precis hur det känns.. man vill bara bort "/ <3

2010-08-05 @ 23:39:47
URL: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a4
Postat av: Emma

Känner igen mig!

Jag hade en kille i 9 månader, han dumpade mig första skoldagen, innan det hade han varit otrogen med sin nuvarande tjej i typ 2-3 veckor. Jag skaffade en kille 1 vecka senare, för jag saknade att bli älskad. Jag blev själv väldigt orolig i själen och gjorde slut, för jag trivdes dels inte i relationen, och jag behövde vara lite för mig själv innan jag kunde skaffa en ny kille!

2010-08-06 @ 14:49:29
URL: http://subarashii@bdb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test