Chitty Svarar!






j: skulle varit snyggt om du inte hade failat så med lösögonfransarna..

 

jag håller med dig hahaha men jag har inga bra lösögonfransar och har inte råd med nya, mina egna är ganska glesta så det blev bättre med fula lösögonfransar tror det eller ej :P

 

 



old friend: Vad äre för speciellt med topiral sminkning ?:)

 

topiral? kanske du menar tropisk? nja jag vet inte, av nån anledning har jag känt mig väldigt färgglad och så blire lite tropisk kännsla :P

 

 

Nathalie: Hej! =) Undrar vilket märke på ögonbrynspennan du använder? ^^ Och vart du brukar köpa den =)

 

hejsan! jag använder en grå/svart ifrån LUMENE, den kans man köpa på Åhlens eller kicks osv. Men på den senaste sminkningen så använde jag också mörkbrun+ svart ögonskugga som jag applicerade med en blöt snevinklad borste =)

 

 


p: kan inte du göra en tropisk, rosa sminkning som du gör någon frisyr till? :3

 

Tänkte göra den idag :D Dock så får vi se med frisyr, är inte sådär as bra på hår ;D  tack för tips! =D


 

 

 

Nån fråga jag missat?? skicka igen isf, känns som att jag gjort det :O



Kommentarer
Postat av: amanda

jo d: undrar vart du hitta din zebra tapet :P eller vad tapeten heter (: snälla svara ! :) tare lungt tänkte inte härma med den tapeten :) även om den e skitsnygg :D

2011-03-13 @ 20:50:21
Postat av: shejds

om du hade något tips till dom som har tunt hår?(:

2011-03-13 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test