Chitty Svarar!

Hej chitty! Jag undrar är du model eller något eftersom du tar kort för en tidning?:

Hej chitty! Jag undrar är du model eller något eftersom du tar kort för en tidning?:

Hej! jag är inte modell, jag står mycket heldre bakom kameran men kan ställa upp ibland för det kan vara kul och så men jag fotar inte för nån tidning? vad tänkte du på då?



Jo jag ska färga mitt hår som du hade för ca ett år sen tror jag? lite blont i luggen och sen resten svart, men jag undrar hur du sa till frisören typ för att hon skulle fatta? eller om du har någon bild som man ser hur de ser ut!
tack! :)

Det gjorde jag och Sandra själva i hennes lägenhet. Det var helt enkelt blont under de svarta och sen klippte vi det svarta så det va kortare än de blonda, så det blonda syntes.


Hej!
tänkte bara höra med dig om du har något bra tips på hur man kan fixa ögonbrynen.
Mina ögonbryn är ganska tunna ( fast hårstråna är tjocka men få) och därför är det svårt att få en snygg form, och dessutom har jag ett ärr över höger ögonbryn som gjort att det sjunkit ner lite så att dom blir ganska snea ( ser jätte snett ut) Iaf, om du har något tips på vad man kan göra för att få (så det ser ut) som att dom är på samma höjd. (har vart till frisör och fixat utan resultat, ej så duktig) Och när jag försöker måla dom ögonskugga/penna så blir det alltid så fejk, och svarta blir för mörkt och för skarpt och bruna ser det bara ut som om dom är skitiga eller något sådant, men eftersom jag har svart hår så skulle det vara snyggare med mörkare. haha ganska lång kmt, men skulle vara sjukt tacksam för svar för det är verkligen ett problem jag har! D:
/ Amanda

hej! Det enda tipset jag har för dig är att måla med antigen ögonbrynspenna eller med en borste och ögonskugga, det är lite svårt för mig att kunna ge dig tips när jag inte ser dina ögonbryn men är dom tjocka så kanske svart blir för mycket men är dom tunna så tror jag det skulle funka bra, annars prova en mörkbunfärg, så blanda svart och brunt tillsammans. Du behöver inte heller måla om helt nya ögonbryn utan bara fylla i litegran där det behövs, fylla i tomrummen och låta dina natruliga göra resten. varför det kan se onatruligt ut kan vara dels för att du inte är van och dels för att du har för mycket färg och pressar på för mycket, eller för raka linjer prova måla lite fejkade hårstrån.
Hur mycket ögonsmink har du? för om du har en tung ögonsminkning med mörka färger syns inte ögonbrynen lika mycket, och kanske inte ser onaturliga ut, så testa det och se vad som händer med ögonbrynen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test