Om keratinvax löshår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har frågor när det gäller blått hår om du kan svara på det i bloggen skulle det vara gulligt.

om du vet hur man bäst ska göra för att få en bra blå färg? , har rött hår nu men vill ha blått

och om färgen går ur mycket medans du duschar?

hade en illröd färg som bara rann ur direkt .

kram , din blogg äger!

2011-06-14 @ 21:29:32
Postat av: Tajana

hej, jag undrade om man förstår sitt hår riktigt om man har löshår för jag ska kanske skaffa det, men är inte säker om jag ska för visa säger att det är dåligt och sånt och jag är riktigt trött på mitt hår så det är inte sant, hatar det det så så ojämt och det går inte att platta, snälla hjälpa mig med tips snälla ! :(

2011-06-16 @ 22:02:25
URL: http://tajanakecas.blogg.se/
Postat av: Tajana

Hej! jag undrade om det förtör riktigt mycket håret om man har löshår för jag ska kanske skaffa det men visa säger att det är inte bra och sånt och jag själv ogillar mitt hår för det är helt ojämt och går inte ens att platta snälla hjälp mig vet inte vad jag ska ta mig till ! snälla ge mig tips :(

2011-06-16 @ 22:04:52
URL: http://tajanakecas.blogg.se/
Postat av: erika

köpte, du det halsbandet på glitter? :p

har också ett sånt :)

2011-06-30 @ 18:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test