testing testing! +jag hatar vardagssmink!

Nu provar jag att göra ett tidsinställt inlägg lalala....


Måste säga att det är roligt att en del fortfarande kollar min blogg varje dag trots att inget händer haha, kärlek till er!

Annars så är jag upptagen med att bli brun och käna pengar, olala

Btw viste ni att jag inte har nått smink what so ever på mig under sommarn (bara haft 2 dagar under sommar och det va på gatufesten i sundsvall)

Det är så otroligt skönt! Hatar smink!

..Wait.. WHHAAAATT!?!?! did I just say that!? :O

hehe ;D

PEACE!


Kommentarer
Postat av: dorion

haha, jag hatar smink jag med. iaf på mig själv... bara ibland när jag är kreativ så gör jag nåt roligt :)

2011-07-12 @ 13:39:23
URL: http://dardesign.se/blogg
Postat av: Emma :-)

Hej Johanna! Jag undrar en sak .. När man använder foundation ( stavning ?;-) ) då använder vissa en slags pensel ( ingen pensel men aa nånting ist för en svamp) jag undrar varför och är se bättre och vart kan man köpa den och va heter den? :-)

2011-07-13 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test