Mina bästa polare

Jag tänkte vara onödigt töntig och skriva lite om mina bästa kompisar.

 

Hannah (Swenki), Louise (Lollo), Åsa (Åsis, ASE)

 

 

 

Swenki va min första vän på gymnasiet. Vilket va ganska coolt för jag trodde inte jag skulle få några kompisar för jag såg typ emo ut och jag visste inte hur vanliga folk skulle tycka om mig (gick på en as liten kristen privat skola förut) hehe! Hon är våran svensson som man kan både snacka allvar med och busa runt med^^ Jag gillar hur den här tjejen pratar, hon använder ord som typ ingen annan gör, lite gammeldagsa och komplicerade och långa onödiga ord typ ^^ sjukt roligt^^ Hon är också grym på illustrator! och det har jag tyckt as länge men hon tror aldrig på mig typ men det är sant jag lovar! Sen så äre alltid kul när hon och åsa blir irriterade på mig och lollo haha ;D Hon kan inte dricka mjölk men hon kan laga vegetarisk färs! =D Hon va den som först upplyste mig om pepparkakskola! ohh sjukt nomnom! =D Den här tjejen är as grym för hon har typ ett superminnne! Hon kommer ihåg typ alla random saker om typ alla och allt! Så säger jag att jag inte tål.. tomater i 1an, så kommer bara hon ihåg det i 3an! typ (bara hittade på nu),Då känns det som att hon lyssnar och bryr sig, vilket hon gör också! as bra kompis! =D

Lollo va min 2a vän på gymnasiet. Det är nått skumt med den här tjejen för, hon är sjukt blyg och tillbakadragen med folk hon inte känner, men med dom hon känner så bah "BLABLABLA ALALALAL HOHOHOHO" heeelt stört! Så hon va den här som ingen va med i början, helt ensam, och jag har alltid varit en sån som ska börja prata med dom som är ensamma ^^ (A) så ja vi började snacka och kom på att vi dansat i samma grupp osv, så drog jag in henne med mig och swenki. så vare vi 3 babbes och det är en rolig historia på hur "babbes" kom till, och det kom till på att jag råkade stava fel osv. IAF! Så ären här tjejen as kul att vara med, vi är dom svarta, eller nej, det rosa och lila fåret i klassen alla tycker vi är knäppisar, men det är vi nog också, men det är kul! =D Hon är grym på att skriva och komma på saker, hon har världens kreativitet och äääälskar gradient! haha ;D, Hon är våran lilla 12 åring, haha som vi mobbar henne med, för hon är väldigt barnslig av sig och vi brukar säga att hon är 12 bara därför. Den här tjejen kan ha ful och snygg dagar, Och våra snygg och ful dagar brukar vara samma så vi har våra snygg-måndag och ful-måndag osv! Hon är väldigt äkta och ärlig, hon lådsas inte som att hon är nån annan utan bara är sig själv, Hon pratar också väälldigt högt också! Och det är så roligt för hon kan inte göra nått åt det, och jag är tvärt om, jag pratar väldigt lågt och kaaan inte prata högra, gör jag det så äre as ansträngande så folk tycker det är roligt att kolla på när vi pratar med varran ;D hehe

 

 

Sen så efter första terminen i 1an så meddelade våran mentor att vi skulle få en ny tjej i klassen, det var Åsa! Hon hade ingen mjukstart utan redan första dagen visade hon vad hon gick för och hennes personlighet. Jag blev förövrigt as sur på henne för jag kände att hon tog över min plats i engelskan och idrotten, och GK´s plats på matten, så jag nästan hatade åsa! tänk va elakt av mig! Men hade hon inte kommit till våran klass så hade jag inte varit så självsäker osv som jag är. För Åsa är väldigt ärlig, man måste kunna tåla att skratta åt sig själv och skämta om sig själv och andra på ett lite elakt sätt för att kunna tycka om och vara med Åsa, Och när hon kom till klassen så kunde jag inte det, jag hade inte så bra självförtroende och jag tyckte hon va såå elak!! men NU tycker jag om henen jäätte mycket =D Hon är as rolig och en bra förebild, Hon har också lärt mig att gå snabbt! de ni! =D Hon är den vuxna och smarta i klassen, samtidigt som hon är yngst och har ganska konstiga sidor av sig själv, men hon släpper inte fram dom så ofta som jag och lollo, men när hon gör det så äre stöört kul! jag kommer alltid tycka att hennes improvision av en dinosaurier är det roligaste som finns! hahaha! Åsa Är en superwoman! Hon har 3 jobb och får massa förfrågningar av andra resturanger som vill att hon ska jobba för dom ist! Hon är grym på allt hon gör och satsar alltid 100%! Det är lite kul när hon blir irriterad på mig och lollo, så utan hon skulle jag och lollo inte ha nån att irritera, vilket skulle va grymt tråkigt :( Åsa är också en as bra lyssnare och rådgivare, Hon dömmer inte ut nån och har smarta förklaringar på allt! Så hon är verkligen en "rock to lean on". Jag och lollo blir alltid lika förvånad och superhappy när hon faktiskt VILL vara med OSS! typ! haha fast ibland så ger hon upp och lämnar oss, men det förstår vi, vi är ganska jobbiga ;D men vi vet att du älskar oss ändå! hehä!

 

Det är alla dom här tjejerna! Jag älskar att vara med dom för vi är alla såååååå olika, alla har olika personligheter, hobbysar, stilar, olika sätt att tänka och olika gåvor, jag tror att det är just därför som vi passar så bra ihop för det blir aldrig tråkigt, alla har nått nytt och annorlunda att ge. "Opposites attract" stämmer verkligen in på oss!

 

 

Nu blev det långt, det är bara meningen att hannah, lollo och åsa ska läsa det här ändå!  =D <3333333
Swenki och Åsis.
as fräsh bild på mig och lollo!
typisk bild på lollo och swenki som blir lite irriterad XD
åsa haha!
lollo och swenki på lollos konstiga party!
Lollo och jag på våran pjäs om moderna troja XD
hahahaah så små!!
åsa är KNÄPP!

Kommentarer
Postat av: Lollo

AAAAAAAAAAAAWRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHH GULLUNGE!!!!!!!!!!!!!! Jag vill bara äta upp dig :* <3

2011-01-09 @ 15:39:44
URL: http://noisywords.blogg.se/
Postat av: Hannah

HAHA :'D<3

2011-01-09 @ 15:51:05
URL: http://hanananah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test