Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän är Stephanie, hon bor i Qatar men kommer ifrån Syd Afrika. Hon och jag träffades för 8½ år sedan, (vi va 9 år) I Oman där vi bodde i några år.

 

Vi har varit i samma land i 2½ år, så vi ses bara i 2 veckor, 1 gång om året typ. Så det suger, men vi försöker hålla kontakten genom internet.

 

Hon kommer kanske att studera här i sverige så snaaart kanske vi kan t.o.m. bo tillsammans! :O

 

Hon är min definition av "bästa vän" helt klart, hon är rolig att vara med, enkel att prata med, hon bryr sig, hon är glad och posetiv och hon skulle kunna göra allt för mig, och jag till henne!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test