Chitty Svarar!



Aa vilken sida har du hittat dom för på den vanliga one piece sidan finns inte dom!! Snääälla svara
Kommer inte ihåg, du får googla helt enkelt på one piece!


 

skornaaa, vars är dom ifrån? har letat exakt såna hur länge som helst

H&M, 99kr =)


 

varför inte keratinvax?
För det förstörde mitt hår så mycket. Jag pillade runt med dom o så lossna dom och vissa ryckte jag loss och sådär så, har fått tunt hår nu. Jag va dum som inte flyttade upp dom tidigare än vad jag gjorde för då blev det bara mer problem, när dom sitter nära huvvet och hårt såäre inte så mycket problem. SÅ dom funkade inte bra för MIG, jag rycker bort saker som sitter på mig, som lösnaglar också, det går bara inte. Men det betyder inte att det är så för alla =)

Kommentarer
Postat av: linnea

kan du inte lägga ut lite bilder från när du fotade cookie under vatten? :)

2011-08-21 @ 13:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test