presenter =D

presenterna jag fått av min familj =D :

 

3 stycken små cupcape-formade läppglans saker XD asss söta :D en i turkos och en i orange och den på bilden =D tack syrran =D

 

mitt nya lilla knubbiga objektiv =D i LOVE it =DDDD<33

 

bilden på cupcaken ovan är tagen med det här objektivet och min Nikon D60 kamera. bilden är helt oredigerad, bara beskuren (och så har jag ändrat storleken)

 

och 1000kr till min framtida mobil. men jag får inte pengarna nu för dom tror jag kommer shoppa upp dom (cant blame them) XD så när jag har alla pengarna ink den där 1000 lappen så kommer jag få den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test