Lollos konstiga fest!

Nu kommer några bilder från hannahs kamera och några från min!
i mårrn kommer de från alla andras! =D
här är vi alla konstiga människor! =D

 

HAHAHA

 

HEJ JAG HETER JOHANNA OCH HAR BAJSLÄPPAR!

 

ne men jag måste förklara varför det är typ gult bajs där!

 

jag hade packat på med as ljus puder på ansiktet (ni ser att min kropp inte stämmer överens med mitt ansikte) och jag vill inte ha foundation på läpparna för jag har så torra läppar så jag har typ ett hudfärgatläppstift men det ser gult ut nästan, men det smälte in bra i huden irl, sen så tog hannah den där bilden!!! och jag doooog!!

 

bajsläppar! såg INTE ut sådär irl!!! ;D
och ja jag har ögonfransar på ögonbrynen! ;D




charader!


hannah och lollo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du såg verkligen SKITBALL ut! :'o

2010-10-12 @ 00:02:46
Postat av: sandra

jag vet inte om det är meningen men du likar den dära drottningen i alice i underlandet, den dära röda drottningen!

2010-10-13 @ 14:29:14
URL: http://klokasandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. hur lång är du?

2. hur mycket väger du?

3. är du oskuld?

4. hur gammal är du?

5. det sägs att du går runt och har sex med jätte många, varför har du det ifall du är så himla kristen? :S jag fattar inte...

2010-10-13 @ 17:14:27
Postat av: Lollo

ASSÅ HAHA på kommentaren över... xD Nyfiken i en strut <3

2010-10-13 @ 18:41:11
URL: http://noisywords.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad var det för tema? :)

2010-10-14 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test