Åsa going Mr.Scaryteacher

Hej,

 

En tjej i min klass tycker jag är knäpp som accepterar ett IG i matte B.

 

Kursen slutar nästa vecka och då ska vi ha ett prov, och hon säger att om jag får G då får jag G på kursen.

 

Aja så nu har hon startat värsta extra plugg thing med mig nu och är på mig as mycket, jag har t.om. läxor! ;/

 

HAHA aja, får väll hoppas att jag får ett G nu när jag ska slita så hårt!


komm nyss hem från dansen och ska duscha blabla,

 

kommentera mera tack! ni har blivit så dåliga på det :(

Kommentarer
Postat av: Karina T

Hör av dig om du behlver hjälp:)

2010-03-20 @ 21:26:24
URL: http://karinat.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test