why me?

jag önskar att jag inte va så populär bland folk som snackar skit.

jag är så less på det, dom är inte mina kompisar, inte mitt kompisgäng, ni har aldrig ens träffat mig och sagt hej!  jag vill inte ha nått med er att göra så låt mig va!

sakerna ni säger och sprider runt är inte enns viktigt, det som stör mig är att det är inte sanna saker, det är så fel, saker som aldrig skett så säger ni att det har det , bara kommer upp med massa trams hela tiden om mig och mitt liv. jag vet inte vad jag gjort för fel enns!

Ni vet vilka ni är, sluta bry er om mitt liv, bry er om era egna ist och sluta bara snacka så mycket om andra människor och hitta på saker! gaah! jag vill inte ha ett sånt drama-liv. har lust att ta bort mig från internet och se helt normal ut, då snackar ingen om en.

för er som inte fattar så äre typ såhär ex: jag sitter och äter en banan.  sedan går folk runt och säger att jag åt en pizza, och drack cola på en båt!

(altså det är saker som inte har nån betydelse, men är helt falska, vilket jag stör mig på. fast det handlar ju såklart inte om vad jag åt utan mitt personliga liv)

bara sluta bry er om miiiiggggg!

Kommentarer
Postat av: anna

söt blogg, ska vi följa varandra på bloglovn?? :)

glöm inte att rösta på min sko är du snäll :))<3

2010-07-18 @ 12:41:49
URL: http://annaamadelene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men då har du väl lärt dig utav detta att se vilka som är dom RIKTIGA vännerna.

Ta ingen skit ifrån dom!

Kör på, så kommer dom bara bli förvånade och slutar.

2010-07-20 @ 13:21:24
Postat av: Leia ♥

Illa med folk som snackar :S

2010-07-21 @ 21:30:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test