torr hy? inga pengar?

God morgon!

 

Jag vill bara nämna att the body shops Vitamin E Moisture Cream är inge bra för torr hy!

 

Jag måste verkligen skaffa mig nått riktigt bra från apoteket, har varit in och kollat och pratat med dom där men sakerna är så dyra, inget man vill lägga pengar på..

 

so meanwhile så prövade jag med idomin salva, bara lite gran på kinderna, OCH DE FUNKA GALANT!

 

 

sedär, man MÅSTE in ha världens dyraste grejer!

 

fast jag måste endå skaffa mig en sak som jag kan tvätta ansiktet med, i stället för tvål...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gargnier aqtive pure <3 eller vad det ehter. finns på ica!

2010-04-04 @ 19:38:57
Postat av: Annika ^^

hej! :D

Mig kanske du kommer ihåg lite, har ju kommenterat ganska mycket på din bdb ^^



Men iaf.. Jag har ju också ganska torr hy i ansiktet (näsan och kinderna), men jag fick någon "aloevera salva" av min mamma, och den fungerade väldigt bra ^^ och en sak till med idomin, jag har ju också tidigare använt det lite sådär ibland.. Men det är inte jätte bra överhuvud taget att ha i ansiktet (förutom på läpparna), eftersom hyn blir väldigt fet av idominen.. Men det är ju mycket av vad jag hört och sådär =/ och då blir man ju lite fundersam..

För min storebror har ju också varit väldigt torr osv i ansiktet, och då använde han idomin, och nu kommer han aldrig använda det mer! usch vad fet hy han fick av det alltså! Men det är väl olika också just, HUR mycket idomin man placerar i ansiktet, och vad för typ av hud man har dessutom..



Men jag har för mig att den aloevera salvan jag fick inte alls var så dyr.. kanske runt 100kr eller så.. och då fick man ju en rejäl tub, annars kan man ju söka på google eller varför inte fråga din mamma om något bra tips om du inte redan gjort? (:



Hoppas det blir bättre och att du hittar någon bra salva till ditt ansikte! :) /hälsningar Annika

2010-04-04 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test