Single Lady!

Den här veckan har jag verkligen känt "shit va skönt att vara singel!" har inte kännt så förut, alltid behövt nån, för jag varit så osäker i mig själv osv vill visa nån kärlek, "ta hand" om nån osv, vill inte vara ensam. Men nu så känner jag att jag verkligen inte vill vara med nån jag vill vara med mig själv, ta hand om mitt liv, bara. Så mycket krångel med att ha pojkvän, man ska alltid vara med varran och planera hit och dit och köpa godis osv man är nästan alldrig ensam och så blire små tjaffs ibland och man är inte sin egen bara.

 

Så jag är fett glad nu, tog 2 månader men jag kom hit iaf! och det är jag glad för! Så ni som har svårt för att vara singel, KÄMPA! det är svårt osv men du kommer må bättre än vad du nånsin gjort sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra en sminkning med gul ögonskugga? :) som är typ scene make up

2011-02-17 @ 20:31:05
Postat av: Anonym

Ursäkta jag vill inte vara elak. Men om man är kär och är tillsammans med någon så vill man vara med den personen, de är näre blir måsten och man känner att man måste vara med personen, som man kanske bör inse att man inte vill vara tillsammans med den personen. Är man riktigt kär vill man spendera massa tid med den personen.

2011-02-23 @ 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test