jag håller på att bli vuxen!

Och det känns grymt läskigt!

 

Idag har jag fixat så jag har lånat kläder ifrån JC som jag ska fota på torsdag och sen så har jag haft ett tal på svenskan som enligt min lärare gick väldigt bra så jag har blivit en jätte bra talare iaf! det kan vara intressant!

 

Dock så skulle jag ha träffat alla i projektarbets gruppen idag men det sket sig, sen skulle jag och sandra fotas till affishen, men då blev sandra sjuuk så jag är grymt stressad!

 

Sen så pratade jag med min mentor om projektarbetet och sedan gick jag ut mot olika företag och lämnade ett brev och frågade om dom ville exponera deras företag blablalba och nu ska jag snart iväg på house! =D
Jag idag, körde på mycket smycken, brukar glömma att jag har 5489496478 olika smycken, borde användas mer! =D

Kommentarer
Postat av: emmy

damn vad snygg du är kvinna!

haha jag brukar också glömma alla mina smycken

är för lat och stressad varje morgon för att komma

ihåg dom:P

2011-02-15 @ 19:05:03
URL: http://emzol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test