"När kommer pizzan!?!?!"

Igår hade jag lite party med lite kompisar, men det va bara hälften som kunde komma typ åh altid går det fel när jag ska planera nått! :(

 

men vi hade skiiit kul endå :DDD

 

först va vi hemma hos mig och fick vänta på pizzan i typ.. 2 timmar? så alla hungrade ihjäl och skrev "när kommer pizzan!?!? XD

 

ja sen efter ett tag åkte vi ner till stan och sådär vart lite fail för på allstar vare tydligen 20+, "förutom första fredagen i månaden" va gör dom så för!? XD

 

sen gick vi in på irish och va där i kanske 3 min sen gick vi ut igen XD seeen gick vi till memento men där vare 70kr inträde och det va inte värt det, så vi bestämde att dra dit när vi va mer pepp, mer rik och mer folk XD

 

såå då gick vi hem igen och det va det ;D

 

lite bilder HAHAH :

 

 

JAG OCH SEENDRA<3

 

 

 

jag - lollo - sandra

 

=D=D=D=D=D

 

 

jag och sandra :D
lollo =D
HAHA

 

hahahaah johan hittade lite löshår som han lekte medXD

 

sandra, lollo, johan och jag XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har din vän sandra någon blogg ? :D

2010-09-12 @ 18:58:14
Postat av: Lollo

Gud jag ser ut som en gammal tant på bilden när jag försökte vara snygg :o

2010-09-12 @ 22:28:38
URL: http://noisywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test