nytt shampoo!

Dom har slutat tillverka mitt shampoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1&/¤¤(¤&(¤"¤/yjje5b4uv3yw3q5yvY#%QV#YQ%

 

och med "dom" så menar jag nog schwarzkopf.

 

Det här va min favvofavvo:

 

 

:'(

så, nu hittade jag ett annat som funkar kanske.. nästan bättre:O =D

 

 

schwarzkopf gliss total repair weightless

 

 

fast det enda dåliga är att det är ju inte för färgat hår, men den som gliss har för färgat NU, som är hel röd, gör håret jätte glansigt, och det vill jag inte.

 

så om ni har tunt, slitet hår som blir fettigt lätt av tunga produkter så rekommenderar jag det här =D som namnet "weightless" så tynger det inte ner alls :D

Kommentarer
Postat av: CC

Hej Chitty!

Jag har en fråga..

Hur bearbetar du .. "sorgen" efter att du och din kille tagit slut. .?

Vad kan man göra.. hur gör du?

Älskar dig och din blogg.

Tack! <3

2010-04-06 @ 15:23:57
Postat av: Anonym

Testa Tresseme, dom är jätte bra! =D

2010-04-07 @ 11:30:29
Postat av: Lilo

vet att inlägget är gammalt men jag måste bara skriva en sak xD

jag har sånt shampoo :O så jag tror inte att dom har slutat göra det :D

2010-08-20 @ 11:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test