The earth is on fire!

Fullt upp med allt man kan ha fullt upp med känns det som!

 

Det ska vara massa skolarbeten och uppsattset som ska in nästa vecka, om 2 veckor sätts mina betyg, sedan äre bara 3 veckor kvar till studenten och allt med det ska fixas, och det är mycket!! :O

 

Sen ska man åka iväg till en okänd plats i sverige och måste planera och packa och städa och allt för det sen ska man kunna alla danser till dansuppvisningen som är nästa helg, och sen projektarbetet ska ha en redovisning med monter och keynote och hela allt och så ska man göra en portfolio där nån gång också... och så måste man såklart blogga ;D

 

shiiiiiiiiiit va jag kommer skrika och grina och dansa av lycka när jag äntligen tagit studenten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Har inte ens hunnit visa alla fina saker jag köpte i dubai, kan börja lite lätt med den här super fina ringen!

 



 

Ett stort hjärta av massa blingbling ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

Galet snygg ring! :)

2011-05-12 @ 23:16:47
URL: http://elay.blogg.se/
Postat av: EMMA

Var har du köpt dina örhängen ? har du köpt de ? skriv i din blogg sen svaret

2011-05-13 @ 15:43:53
Postat av: gabbie

du är så himla söööööööt!

2011-05-29 @ 16:36:31
URL: http://gabriellaink.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test