Tatuering?

Jag vill inte tatuera mig

 

Dels för att jag är kännslig mot sån där smärta så lär ju svimma och gråta och allt

 

Och dels för att det känns som en mode-sak som blivit för vanlig så jag är nästan lite less på dom

 

Men kanske mest för att det känns som att, det tar bort möjligheter, det finns ingen möjlighet att göra nått annat utan den stannar där tills din kropp rutnar bort. Jag vill vara full med möjligheter och ändringar, jag vill inte känna mig inlåst och "så här kommer det vara hela tiden" Jag skulle personligen tycka att med tatuering att jag skapat nån slags karaktär eller nått JAG som ja.. känns inlåst och jag vill vara fri. Kanske lite rörigt men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Känns lixom att, om det va tänkt att jag skulle ha en tatuering, så skulle jag födas med det.. som födelsemärken eller andra märken. Men inte tatueringar det är nått som vi hittat på och ja det känns lite för mänskligt.... man kommer längre bort från sig själv och skapar nån ny.. lite så?

 

Ville bara dela med mig lite av mina åsikter o så där, om du har en tatuering så kan du veta att jag bryr mig inte om DU har det, du får göra vad du vill jag tycker inte sämre om dig då, känner en hel del som har det så det här är bara MINA åsikter OM MIG SJÄLV.

 

Annars så älskar jag riktigt snygga tatueringar, älskar att kolla runt på nätet eller i tidningar men jag vill bara inte själv ha det på MIN kropp :P
Den här tycker jag är lite cool ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm... Kanske är helt fel ute nu, men ville inte du för ett tag sedan tatuera in 'Truth' på din handled? =)

2011-05-10 @ 23:44:16
URL: http://emmasreflection.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vill ba säga, att tatuera sig gör INTE ont. Delen domnar bort efter ett tag och de blir en skön smärta, som man bara vill ha mer utav. De sticks o svider lite i början men sen blir de som sagt bortdomnat o skön smärta sätter in.

2011-05-11 @ 14:48:28
Postat av: Anonym

hej hur får du till den fina hedern och domm lila skärnorna.

2011-05-11 @ 15:07:51
Postat av: Isabella ~

håller med, alltså, jag kommer aldrig tattuera mig på måfå, kommer alltid tänka igenom en massa innan jag gör det. :D

alltså, typ.. enkla budskap som samtidigt är väldigt viktiga x)

2011-05-11 @ 15:16:38
URL: http://isabellalouiseberger.blogg.se/
Postat av: linda

kom in på din blogg när jag satt och kollade på jeffree star bilder på google, och ville bara säga att jag ÄLSKAR din blogg! du har nu en ny läsare haha ;D

2011-05-11 @ 18:57:40
URL: http://mansonswhore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Citerar. "Känns lixom att, om det va tänkt att jag skulle ha en tatuering, så skulle jag födas med det.."



Tycker bara det låter lite lustigt. För du föddes väl inte med rosa hår? Och det har du ju haft. Så om det var tänkt att du skulle ha rosa hår, skulle du ju fötts med det. Eller hur? ;)

2011-05-12 @ 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test