Linköping!

I helgen var jag i Linköping!

 

Det tog sin tid att åka dit (ca 7 timmar med tåg) men så värt det jag hade jätte kul och trevligt och Linköping var sååå mysig! nu vill jag verkligen bort från sundsvall! ;D

 

(åkte sedan buss i 11 timmar hem, själv, brevid jobbigt folk.. näee altså det blir bara tåg framöver! ;D)

 

 

 

mysig stad! =D

 

 

Christoffer (som är en tönt som inte vill visa sig) och jag :D

 

 

vart töntig och redigerade så där övermycket ;D

 

 

 

ser ut som bregott reklamen!

 

så fint!
Kan avsluta detta med att säga JAG VILL TILLBAKA! :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du ny kille? :O

2011-05-17 @ 08:18:52
URL: http://emmasreflection.blogspot.com
Postat av: Mandus

Ååh! Linköping är så fint C:

har du vart i Vadstena någon gång ? Inner stan är så mysig och utsikten över vattnet vid parken är något otroligt! :D

2011-05-18 @ 11:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test