Chitty Svarar!


Åh, så fint :D Du är så duktig c:

Btw, jag har tänkt och fråga dig en sak.
Det finns en hemsida, där jag är medlem på, där man gör "tidningar" själva och har det man vill ha i det. Jag tänkte ha sminktips. - Eftersom jag inte är bra på att sminka och blabla så undrar jag ifall jag kan ta några av DINA bilder med ditt smink och sånt. - Jag kommer SJÄLVKLART säga att det är dina bilder, ditt smink och så kommer jag länka din blogg, m.m. Bara de som läser "tidningen" förstår att det är dittdittditt xD :D
Tacksam för svar!

Kram,
Natta

 

Hej! tack så mycket!

Ja självklart du får det, bara jag få se den sen ;D


 

 

Vart köpte du löshåret?

På afro hörnan i sundsvall =)

 

 

åh! vilken snygg frisyr :DD får aldrig till luggen och fluffet :<< 
Kan du inte visa hur du gjorde frisyren =D

typ såhär:

samma teknik fast mindre tupering, som du kan se så är mitt svarta hår nu fluffigt, men inte lika mycket som i videon  =)


 

 

sjukt snyggt! skulle va jättekul om du kunde lägga upp en video på när du sminkar dig själv :) kram

hej jag har en kass video på när jag sminkar mig, ska försöka få till en bättre snart =)



Kommentarer
Postat av: Sara

Tjosan! Du gör verkligen sjukt fina sminkningar! Undrar om du vet ngn bra sminkning man kan ha till skolavslutningen/efterfesten? Du som är så påhittig :)

2011-05-01 @ 20:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test