Typ såhär

Ser jag ut på torsdagar (och måndagar och tisdagar och onsdagar och fredagar)

HAHA min elaka klass som inte är så elak egentligen tog kort på mig medans jag drömde mig bort i sagornas land istället för att kolla på en film om.. jaa va va det?XD nån inspelad föreläsning om bp's PR eller nått efter oljeläckan...? tror det!

 

Iaf så lägger dom såklart ut bilden på facebook och taggar mig, dock inte bilden jag lägger upp här den andra bilden var ännu hämskare hahaha!

 

Nu ska jag försöka skriva 6 uppgifter som jag är sen med att lämna in.... CIAO!

 

(jag är faktist bra i skolan egentligen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test