Sitting on the schoolie

Cha cha bloggen!

Trodde jag försovit mig idag så hade paniki mårrse för trodde klockan var 12, men den var 8:46..... så ja jag vaknade as glad osv ;D

Jag börjar 10:50 idag vilket är as härligt! Men varit på skolan lite tidigare för att jobba med projektarbetet och skriva ut lite saker meeen såklart så är skrivaren fortfarande trasig! Den har varit det sen måndags så jag har typ panik!!!! dom hoppas på att fixa den i mårrn!! GAH!

oh well life goes on! Har dock bad senare idag så då lär ju lifet enda..


You lovar min svenskelska right nu..

dryg och trött och less tjej :(

När jag va grapie

När jag va pinkie, men åsa =D


Haha ja jag kommer sakna media och photobooth :(

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji

Hej vad med på månadens blogg tävlingen kram Jummi Von Minji :D

2011-03-30 @ 12:10:36
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test