Shorty Hair!

Nu har jag kort hår igen! Känns bra, så skönt at kunna dra fingrarna i håret utan att fastna och sen råka dra bort en slinga ha ha ha

 

DOCK så är jag lite sadface för det är så tunt:( får hoppas att det blir bättre snart, funderar på att köpa den här: nån som vet om den funkar?

 

 

Läste på en sida om hur man får bättre och starkare hår, första tipset:

 

 

En av de viktigaste faktorer som bidrar till hårets yttre är kost. B-vitaminer finns att köpa i tablettform men helst ska man försöka konsumera mer kött, fisk, ägg, mjölk och andra produkter som är rika på B-vitaminer.

 

Men vad tur att jag är vegetarian och mjölk kännslig så jag dricker inte mjölk heller...... XD FML
Vilken färg tror ni jag kommer färga till veckan??? =D

Kommentarer
Postat av: Therese

silica funkar annars jätte bra !

Har haft det 2 gånger nu .

'

Mitt hår blev mycket tjockare och lite längre på bara en månad så det rekomenderar jag (:

2011-03-14 @ 22:22:53
URL: http://theresejosefiiin.blogg.se/
Postat av: Therese

Min komentar innan verka inte funka

men iaf silica är jätte bra !

gör håret tjockare och lite längre på bara en månad.



testa finns att köpa på ställen som ica,life .. m.m.

25 kr på ica iaf (:

2011-03-14 @ 22:25:38
URL: http://theresejosefiiin.blogg.se/
Postat av: Bela

Jag visste inte att du var veg. men tummen upp på det!!!

Du har ju alltid silicea annars. Det använde jag ett tag och tro set eller ej: jag inbillade mig att det funkade, så det skadar ju inte att du provar det. Ett piller om dagen.

2011-03-17 @ 07:09:15
URL: http://Http://Larvamasturbation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test