Chitty Svarar!




h: du har jätte fina ögonbryn har jag märkt. hur gör du för att få dom så ''perfekta'' ?
är en sån här ögonbrynsformare eller vad odm nu heter som finns att köpaa på typ alla affärer bra eller ska man göra det ''själv'' ?

svara gärna ....
hej! tack så mycket! Jag brukar använda en vanlig ögonbrynspenna bara =D Dock så har jag börjat med att använda en lätt blötad sne borste och brun/svart ögonskugga, det funkar mycket bättre tycker jag =)




Isabella: åh, vart kan man köpa en sån där smyckes hand? xD

No idea, fick i julklapp några år sedan, dock inte bra förvaringssystem för smycken tycker jag :P



åh, vart kan man köpa en sån där smyckes hand? xD

 

om du hade något tips till dom som har tunt hår?(isabella:åh, vart kan man köpa en sån där smyckes hand? xDNo idea, fick i julklappe tror jag några år sen, men hyffsat onödig att hänga smycken på

 

shedjs: om du hade något tips till dom som har tunt hår?(:

hej, tyvär så nej, jag har aldrig varit tunnhårig förens nu så jag har ingen aningXD och jag är inte frisör eller så, är ganska dålig på hår faktist, men du kan fråga Dorin! =D


Kommentarer
Postat av: Therese

sv : aha okay , får vet att det finns något som heter öljäst eller något liknande och den skulle tydligen också vara väldigt bra ! :)

2011-03-15 @ 21:40:29
URL: http://theresejosefiiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Hur ofta ska man tvätta sminkpenslar? ska man tvätta av foundationborseten varje gång eller bara då å då?

2011-03-16 @ 11:21:54
Postat av: johanna

jag säljer mina 3 vita smyckeshänder för 180kr omdu vill köpa kontakta mig

2012-03-17 @ 13:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test