För jag vill göra allt förutom att plugga just nu...

1. Det första du tvättar i duschen? Håret.
2. Gillar du kaffe? FY!
3. Hur mår du just nu? HEJ STRESS!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? R :O
5. Berätta om din senaste dröm: its was scary altså...
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? blir aldrig trött på cupcakes<3
7. Vad vill du ha just nu? en liten sagodvärj som kan göra alla mina skoluppgifter åt mig 
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Nej haha LOL!
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? KLARAR INTE AV FOLK SOM BITER I GLASSEN!!!!
10. Använder du smileys? allt the time :D <3 :P :) 
11. Har du träffat någon kändis? ja ett par, carola t ex ;D hihi!
12. Gillar du keso? jorå! man är ju ingen klenis! ......
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? "do you like waffles? yeah we like waffles! do you like pancakes? yeah we like pancakes!"
14. Hur många länder har du besökt? hmm.. 7, sen 8 om man räknar med att jag stog vid gränsen till saudi arabien med foten ;O
15. Är dina föräldrar stränga? Näe, men verkligen inte slappa och "do whater ever" aktiga! 
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Skulle nog ångra mig mitt i fallet ganska regält..
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Jo en del saker :O
18. Brukar du hyra film? När man har en pojkis vännis så men inte själv ;(
19. Var kommer du vara på lördag? In my room eating cupcakes nomnom!
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? jag såg live på tv precis när jag kommit hem från skolan, komer ihåg allt. 
22. Vad åt du till lunch? ris och nån veg gryta? NOMNOM!
23. Har du lockigt hår? nej :O
24. När grät du senast? 2 dagar sen, PMS anfall </3
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Jo.... ett antal gånger.....
26. Favoritårstid? Vår<3
27. Vem höll du senast i handen? Lollo tror jag faktist.. hon har börjat tycka om att hålla mig i handen....
28. Sover du med TVn på? har lixom inte tvie in my roomie...
29. Tycker du att du är gammal? Nej då ung och fräsch :D
30. Är du mörkrädd? Japp! när jag är ensam iaf!
31. Gillar du ditt liv just nu? Jorå :D
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Alltid när jag hade badkar 
33. Har du bra syn? Nej, borde ha glasögon egentligen :O
34. Var är dina föräldrar just nu? Pappa in dubai och mamma nere
35. Vad har du på dig just nu? jeans, linne, stor tröja över det, massa smycken yaya
36. Vad var det senaste du köpte? honey crunch äpple<3
37. Hatar du mer än 3 personer? Japp
38. Använder du sushipinnar? i like to use my fingers hehehe
40. Äger du ett vapen? Nej lol, annars skulle jag nog inte vara här :O
41. Gillar du ditt hår? Kunde varit mycket värre :O
42. Gillar du dig själv? För det mesta så ja, har ju lixom inget annat val..

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

SVAR: ää, det börjar på M har inte paletten i närhete typ mainly eller ngt ;P

2011-04-01 @ 17:33:57
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test