Chitty Svarar!


Anon: hej jag skulle uppskatta om du kunde säga vart du fått din inglot palett ifrån eller var dem du fått dem ifrån köpte den? :)

 

 

Min första med 5 bruna färger köpte min pappa till mig i julklapp, han bor i Dubai så han köte på INGLOT'S affär i Dubai Mall.


Min andra med 4 färger, svart-vit-gul och turkos/blå köpte jag när jag var där i April, samma butik i Dubai Mall =)

Kommer definitivt försöka få tag på mer INGLOT produkter i sommar! :D

 

jag undrar hur många läsare du har varje dag?<3<3<3
Ja det gör du säkert! ;D

 

 


har frågor när det gäller blått hår om du kan svara på det i bloggen skulle det vara gulligt.
om du vet hur man bäst ska göra för att få en bra blå färg? , har rött hår nu men vill ha blått
och om färgen går ur mycket medans du duschar?
hade en illröd färg som bara rann ur direkt . 
kram , din blogg äger!

 

Jag skulle säga att du bör gå till en frisör för att få det SNYGGT. Hatar att se folk som har ovanliga färger som har halft bleknat och är missfärgat, det är inte snygt, ska du ha blått så ska du gå till nån som vet vad dom gör. 
Du ska iaf inte vara blond nrä du färgar blått, du skavara vit. Gul+blå= grönt!!!
Min förg gick itne ut mycket för jag hade en superduper färg ifårn goldwell som min frisör använde.

 

Det är dyrare, MYCKET dyrare, men sååååå mycket mer värt det att gå till frisör!

 

bor du i Sundsvall så kan jag rekommendera Salong Barock, där jag fixar mitt hår, (hos Dorion) där kan dom det där med knasiga och extrema färger!! super duktiga!
http://www.salongbarock.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur bloggar man från en iphone fins det någon app?(jag bloggar också från blogg.se) ps din blogg äger!!!

2011-06-14 @ 22:05:06
Postat av: Anonym

hur många läsare har du varje dag ? (:

jätte bra blogg btw !

2011-06-20 @ 21:24:55
Postat av: Petra Granstedt

Goddag! vad rolig dina poster verkar vara! kommer definitivt läsa din blogg lite mer. :p Hoppas du har en kul vardag =P

2011-06-27 @ 22:20:16
URL: http://jade.se
Postat av: Ida

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 05:36:19
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test