FÅ INTE IG ALLA SOM ÄR I GYMNASIET!

Jag har lite ångest över mig själv just nu!

 

jag fick väldigt bra betyg,  FÖRUTOM IG i matte B!, det viste jag sen länge och va coolio med det, jag försökte knappt att få G hade ingen bra lärare för mig och jag fattade inget, så tänkte, äsch det gör inget

 

MEEEENN

 

Pga att jag tänkte så och fick IG så har jag 17.4 i snittbetyg, hade jag haft G i matte B hade jag haft 17.6, VILKET BETYDER att jag skulle fått stipendium...........!!!!!!!!! gränsen var 17.5!!!!!!!!

 

ÅNGEEEEEEEEEESSSTT!

 

Så jag vill varna alla er som har hyffsat goda betyg i allt förutom ja.. kanske matte? bild? idrott? osv  att FÅ INTE IG NI KOMMER ÅNGRA ER FÖR NI KAN FÅ STIPENDIUM VILKET INNBÄR PENGAR OCH STOLTHET!!!!
En studentbild när klassen gick ut på ttrappan, VI KOM 3A!!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

vad träligt att va på gränsen :/

2011-06-12 @ 19:37:31
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin & mysig blogg =)

2011-06-12 @ 19:38:56
Postat av: Anna

Haha jag förstår dig. Har också kämpat med matte b, ska gå sommarskola nu som börjar imon, suger lite :(

2011-06-12 @ 23:40:31
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Josefin

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 15:59:45
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test