svar!

Kan du visa hur du noppar/formar dina bryn? Och färgar dom? :) Jag har noppat bort mina ögonbryn på hälften och målar ditt mina egna på slutet, hur målar man så det ser bra ut? Får allt till på ena men på andra brukar de se konstigt ut..

 

svar: Jag kan nog fixa en video om det snart =) men tills dess så kan jag bara säga, öva öva öva! ;D kolla från olika vinklar, foton brukar hjälpa ge en bättre bild på hur dom faktist ser ut.. ja ^^


Hur många gånger ungefär kan man använda lösögonfransar!! Vissa säger att man bara kan använda dom en gång och sen slänga o vissa säger att man kan ha dom hur länge som helst!! Alltså ta av och limma på igen och igen!! Tacksam för svar!!
Kram Becca!! :)


svar: Det beror på hur du sköter dom och om du målar på mycket mascara eller inte har jag upptäck. Eftersom jag inte har så mycket pengar ås brukar jag spara mina i flera månader. Är dock väldigt ledsen för mitt favvo par har blivit för äckliga nu och dom har jag ändå haft sen slutet av augusti..


Kan inte du göra en sminkning som passar blå-grå ögon?? Gärna med nån blå, silver o svart ögonskugga!!! Nån vardaglig men ändå cool o lixom chockande!! Typ!! Hehe!!

Kram Becca!!

svar: Kan försöka, dock är jag inte van vid blå gröna ögon eftersom jag haft bruna hela livet men kan se vad jag kan hitta på! =D

Kommentarer
Postat av: Becca :)

Tack, gulligt av dej att svara!! Jag har tänkt på att köpa lösögonfransar, men vad ska man använda för lim, typ vad rekomenderar du, hehe! Sorry om jag besvärar dej med typ asmycke frågor!!

Kram Becca x)

2011-01-13 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test