Rosa vs Blue

Anledningen som jag egentligen har just rosa hår, är för att jag inte skulle passa i blått. Helt ärligt, för jag hade alltid velat haft blått innan för jag kände att rosa var för tjeigt för mig, men jag passar mer i varma toner. (men jag äääääääääälsakr rosa ändå!)

 

MEN när jag såg den här bilden! omg ! jag vill ha blått hår!!! hahaha

 

Antigen kan det vara photoshop, eller så är den där blåa sådär varm och mysig, fast ändå blå.. och det skulle va grymt om man kan fixa en varm blåfärg.. ihh =D

 

(och om man har nån rosa elelr så vid luggen som på bilden så blir den ändå varmaste vid ansiktet..)

 

men det kommer inte hända förns typ 1-2 år, för jag måste få nått jobb först och då kommer jag ha svart eller brunt hår. MEN om jag får jobb på ett ställe som man får ha blått hår på så kommer jag ha det :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns ett märke på shocks sortiment som har den blåa tonen :3

2011-01-30 @ 21:00:21
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Uilma ♥

Asso.. du är min största idol! Jag älskar dig xd

2011-01-31 @ 12:45:18
URL: http://bubbeleg.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallå c:

Jag har en liten fråga, om jag inte är helt bakom så går du 3:e året nu, jag beundrar din stil jättemycket, men vad har du för planer inför din student? Ska du ha ditt rosa hår, eller det blåa?



Bara jag som undrar, du behöver inte svara om du inte vill ;D

2011-01-31 @ 14:35:24
URL: http://emmasreflection.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test