Rosa läppar

Dagen började med att jag blev fotad av matilda på alnön (<3), sen kom jag hem och bakade pepparkakor med syskonen och sedan åt jag dom eheh ;D

 

Sen fick jag tråkigt och jag va ju ändå tillfixad så jag tog lite bilder och gjorde nån töntig video som jag aldrig kommer visa för nån typ haha XD Slänger väll upp nån bild sen, och från matilda om hon hinner redigera osv =D

 

Dock så har dagen bara börjat, Så jag kanske hinner hitta på nått mer roligt att göra? =)
Jag och lillebror<3

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Vill du bli Dagens blogg? Skynda dig in på min blogg och anmäl dig nu då! Tävlingen avslutas ikväll klockan 00.00 :)

2011-01-07 @ 17:10:35
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: ina

Du, kan inte du göra en spotify lista, eller en lista bara,på musik som man kan dansa street bra till?*

eller som du brukar dansa till.

2011-01-08 @ 09:43:34
URL: http://ssbsw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test