London<3

Kollade på lite bilder från london, saknar såå mycket! Det är lix, inte bara nån stor stad typ, altså det är hela kännslan, luften, byggnaderna, folket, maten, affärerna.. ALLT! Det är så underbart! Jag vill åka dit många gånger i mitt liv! Om inte bo där! Det är lix, det finns inget som kan beskriva hur underbart london är.
Jag och stora syster
helt underbart!
han hade en av dom bästa rösterna jag nånsin hört!
hahaah XD
Åhh haha kan ladda upp hur många bilder som hellst, men du får det vara nog. London är bäst helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

LEICESTER SQUUAAAAAARE <3

2011-01-04 @ 15:00:01
URL: http://noisywords.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tunt hår du har. Såg det just

2011-01-04 @ 15:14:56
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag ska nog åka till London i maj och jag undrar verkligen om du kan säga vilka affärer som är bäst att shoppa på och inte så jäkla dyrt :3.



Skulle vara awesome om du svarar



puss<3 asbra blogg btw :>.

2011-01-06 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test